Skrivspindeln

Tv:n

Posted on: december 13, 2011

Det började växa bananträd i mitt rum och allamöjliga andra träd. Sen började det komma sand från ingenstans och vatten. Allt var helt konstigt och när ja vände mig om fick jag se att ja inte mera var hemma. Ja började förstå att det var något fel med tv:n. jag gissa att teven var nån sorts teleportmaskin och att den troligtvis kunde få mig hem. Men när ja vände mig om kom en våg och sköljde över fjärrkontrollen och den gick sönder. ”Oj nej” sa jag tyst och suckade. Det var det. Men de fanns ett plus att ja händelsevis kommit till en varm plats så jag tänkte att ja skall söka jobb och beställa en resa hem, men först skall jag sola och simma.

Jag fick arbete som springpojke och fick för varje uppdrag 10euro. Snart kunde jag resa hem och mamma undra var jag hade varit. Och så förklarade jag allt.

SLUT!

Skriven av pseudonymen LORDI

Etiketter: