Skrivspindeln

Försvunnen

Posted on: januari 19, 2012

BELLA MIKROSOFTES ÄR FÖRSVUNNEN
11- åriga Bella Mikrosoftes är försvunnen från Grankulla lördagen den 22.3. Hon anmäldes saknad av hennes kompis Helena Zilliacus. De skulle gå och äta picknick när Bella aldrig dök upp och hon svarade inte heller på telefon! Det var så mystiskt så att hon genast gick till polisen.
 Nu är sökandet i full gång. De som har någon information lämnar svar till granbladet.

Till granbladet:  jag har information. Jag har kidnappat Bella. Ni måste betala 500 000 000 euro. Jag finns på frigatan 62, men det är hemligt. Bella finns också här men henne får ni inte ta.
 Svara till kidnapparen Johan Olsson.

Till Johan Olsson: tack för informationen. Nu kommer vi och griper dig.

Till Granbladet: aldrig i livet! Jag ger mig inte utan strid!

Granbladet: informationen ovan ledde till att Bella Mikrosoftes befriades och att kidnapparen åker i fängelse på obestämd tid. Han gav sig utan motstånd. Fallet löst.

Skriven av pseudonymen Calzzi

Etiketter: